• با ما در ساختن آینده ایران سهیم باشید
  • با ما در ساختن آینده ایران سهیم باشید
javascript carousel by WOWSlider.com v9.0

اعتراض مشتریان چینی به چتر‌های لوکس 'گوچی - آدیداس'؛ چتری که چکه می‌کند / گوچی: برای استفاده تزئینی است

یکشنبه 01 خرداد
تبلیغات چتر آفتابی گران قیمتی که جزو مجموعه‌ای است که دو برند 'گوچی' و 'آدیداس' با هم تولید کرده‌اند به دلیل اینکه ' در باران چکه می‌کند'، واکنش گسترده‌ای در میان کاربران چینی شبکه اجتماعی 'ویبو' ایجاد کرده است. شرکت گوچی در توضیحش درباره این چتر گفته است " ضد آب نیست، ضد آفتاب است و برای استفاده تزئینی. "
 اعتراض مشتریان چینی به چتر‌های لوکس 'گوچی - آدیداس'؛ چتری که چکه می‌کند / گوچی: برای استفاده تزئینی است

بی بی سی: تبلیغات چتر آفتابی گران قیمتی که جزو مجموعه‌ای است که دو برند 'گوچی' و 'آدیداس' با هم تولید کرده‌اند به دلیل اینکه ' در باران چکه می‌کند'، واکنش گسترده‌ای در میان کاربران چینی شبکه اجتماعی 'ویبو' ایجاد کرده است.با این محصول طبی دیگه نیاز به عمل جراحی زانو نداری!

شرکت گوچی در توضیحش درباره این چتر گفته است " ضد آب نیست، ضد آفتاب است و برای استفاده تزئینی."

تبلیغات این چتر که قرار است فروشش به قیمت ۱۳۲۹ پوند از ماه آینده در چین شروع شود، به صورت آنلاین آغاز شده است و کاربران چینی کارزاری در شبکه‌های اجتماعی علیه قیمت بالای این چتر و ضد آب نبودن آن شروع کرده‌اند.

هشتگ اعتراضی به قیمت بالای این چتر و ناکارآمد بودنش در شبکه اجتماعی 'ویبو' بیشتر از ۱۴۰ میلیون نفر بیننده داشته است.

شرکت‌های گوچی و آدیداس به پرسش بی‌بی‌سی درباره این موضوع پاسخ نداده‌اند . ولی سخنگوی گوچی در پکن به مجله 'کیجینگ' گفته است که این چتر برای "استفاده روزانه سفارش نمی‌شود." او گفته است که این چتر ارزش کلکسیونی دارد و مناسب است تا به عنوان لوازم جانبی روزانه استفاده شود.

کشور چین بازار مهمی برای برندهای لوکس محسوب می‎شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها چین در سه سال آینده به بزرگترین بازار کالاهای لوکس تبدیل خواهد شد.


منبع خبر : پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :